såklart

Ja... ni som känner mig blir säkert inte alls förvånad. Det ska alltid bli kaos så nu när det verkligen har varit det hoppas jag på att jag hamnar rätt.
Såg för ca 1 timme sedan att jag boka fel. Jag skulle vara i Örebro 17.04 men jag skulle vidare till norge halv fem.. AAAAAAAA. Så fick ringa och sitta i kö 20 min för att få reda på att förbindelse med buss till örebro från västerås var full. Ringer SJ, kö nr 126. Fick sitta ca 40 min. Där var tåget också fullt MEN!!! Första klass hade plats så fick betala ungefär 75% mer för biljetten, men vad gör det, jag kommer i tid...

Min underbart snälla farfar skjutsar mig till Västerås. Och nu är jag stressad på riktigt för åker om en timme, EN TIMME...




såhär kul hade jag igår :)

Kommentarer
Postat av: nathalie furst

du var allt lite gladare på kvällen ;) hihi / kommer sakna dig kram nathalie furst

2010-06-13 @ 12:08:21
URL: http://nathaliefurst.blogg.se/
Postat av: Syster

hej <3! nu får du ditt första inlägg (?) - första av mig i alla fall ;) brukar alltid vara kul med kommentarer, man får som bekräftelse på att det man skriver inte är urtrist, om det nu skulle vara det :) bra att det gick iväg, hoppas första klassen inkluderade kaffe eller något :D, nu dricker jag cocos te och funderar på andra smörgåsen sisådär halv elva på kvällen, snällt av farfar ställde upp, tänk vad tur man har som har familj :) Jomen no moste jeg stoppe skrive, ha en fortsett bre rese no! Puss<3

2010-06-13 @ 22:24:19
URL: http://eruwaedhiel.blogg.se/
Postat av: Bella!

hej hej:) Vad trevligt att det går hyffsat bra hittills haha:P kom på att mitt läppglans (mitt bästa!) låg ju i din väska på bmb så nu har dte antingen åkt med dig till norge eller så är det nån annanstans haha! Ja visst är stavanger fint:) Jag har suttit på dem ute-serveringarna som man ser på bilden du la upp;) kör hårt så ses vi snart:D <33

2010-06-15 @ 20:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0